Trip through Southern Africa

Hennie is weer thuis

Hennie (onze trouwe Volkswagen Jetta) is weer terug in Zuid Afrika. Onze rondtrip is alweer rond al voelt dat helemaal niet zo. We hebben nog twee maanden voor Zuid Afrika, Swaziland, Lesotho en even terug naar Botswana.

De trip begon met Kruger National Park, waar we in vier dagen ongelofelijke dingen hebben gezien en waar voor de tweede keer onze uitlaat er onder uit viel. Toch niet echt een pretje op zo'n zandweg met Leoin de modder onder deauto om met oudeijzerdraadjes het weer vast te leggen en ik(met de gierenin de boom) op de uitkijkvoor leeuwen, luipaarden en ander gespuis.Het is allemaal goed gekomen, de uitlaat zit nu echt goed vast.

Daarna naar de meeste noordelijke provincie Limpopo aan de grens met Botswana en Zimbabwe. Daar naar Mapungubwe, waar de eerste Afrikaanse stad is ontdekt in 1290, ver voor de Nederlanders in de kaap kwamen. (Alice, dit moet bekend klinken; History op Rhodes)

Nu zijn we in Pretoria en we hebben nog zoveel voor de boeg. We proberen jullie op de hoogte te houden.

ps. de foto's van Mozambique staan nu ook op de site!!

Gijs aka Dzjidzjus

In someren is het ook mooi weer vandaag....

Super relaxt allemaal wat jullie doen, echt vet!

Veel plezier nog en doe je voorzichtig met die krabben Kim! ;)

Ciao, Gijs

Karlijn

Lieve Kim en Leo, het blijft mooi om jullie verhalen te lezen en vooral om de foto's te zien. Ik krijg zelf er wel ontzettend de kriebels van, wat is Nederland saai en klein!

Rutger

Hé Kim en David Hasselhoff!

Tot zover de verwijzingen naar de Mozambiqaanse surffoto's..:)

Veel plezier nog de komende tijd! En voor Leo: Ajax is er in de verlenging uitgevlogen tegen Olympique Marseille (UEFA Cup), maar het was zowaar een warm avondje in de ArenA. Das dan iets.

Ciaoo!