Trip through Southern Africa

Tijd van komen en gaan

Delaatste weken hebbenons veel spanning enavontuur gebracht.Nog meervermaak, stress, humor en verbazingwekkend momenten. We hebbenleeuwen zien paren en dood gaan in Khalaghadi National Park, watervallen in Augrabies bevochten,een verdwaalde walvis in Hermanus gespot, 200 dolfijnen jacht zien maken op sardientjes, de Stormers (rugby) zien stormen in Cape Town, Ajax Cape Town de Orlando Pirates het kampioenschap van Zuid Afrika door de neus zien boren in een hectische wedstrijd,gebraaid en bier gedronkenin een van de grootstetownshipsGugulehtu. Tsja daar waren we allemaalbij!

En zo zijn ermeer dingen waar we de laatste tijdgeen tijd voor hadden om een verhaal over te typen!

Het eerste afscheid is al genomen, onze trouwe vierwielen Henny is verkocht, hoewel hij zijn best heeft gedaan om dit uit te stellen. We genieten nu van onze laatste dagen en maken ons op voor een mooi slot verhaal.

Tot wederhoor. Leo

Femke

Al met al gaat het gewoon veel te snel voorbij;)

Halima Boudakhana

Jeetje, nu weer terug naar de Pays Bays... ik hoop dat de terugreis voorspoedig zal verlopen..
Gr Halima

Jan spoelstra

Ja aan alles komt een eind,ook aan die super trip van jullie.Vergeten zullen jullie het nooit deze fantastische ervaring.
We zullen op jullie wachten.
Groetjes en een heel fijne terugreis toegewenst,
Jan.

Loes

Ja jullie trip zit er weer bijna op! Nog een paar daagjes, geniet er nog even van! Een goede terugreis en tot van het weekend!
XXX

Johan

Tja zo gaat dat idd tijd gaat veel te snel . Ben benieuwd naar alle verhalen ... Geniet van de laatste dagen en zie je op het veld !!

ZOE

Jeminee nu alweer het einde in zicht! Ik maak mij op voor het slotverhaal! En Kimmie, zin om je weer te zien. Vrijdag 12 juni geef ik een afstudeerfeestje, chris en Paula zijn ook van de partij. Jij toch ook wel he!! jajaja. Nou geniet nog even van alles. LIEFS